Personal Training & ravintovalmennus

Jos olet päättänyt ottaa seuraavan ja sen merkittävimmän askeleen elämäntapojesi parantamisessa, haluat varmasti suurimman mahdollisen tuoton itseesi sijoitetulla ajalla ja rahalla. PT tai ravintovalmentaja auttaa sinua saavuttamaan tavoitteesi ja ylittämään itsesi.

Mitä Personal Trainer (PT) tekee?

PT on henkilökohtainen kuntovalmentajasi, jolla on ammattitaito arvioimaan nykytilaasi, asettamaan realistiset tavoitteet ja löytämään keinot asetettujen tavoitteiden saavuttamiseen. PT opettaa suoritustekniikat oikein, jotta kuormitat kehoasi tehokkaasti ja oikein, välttäen mahdolliset vammat, nivelkulumiset ja lihasepätasapainot. PT pystyy myös opastamaan tavoitteitasi tukevan ruokavalion suunnittelussa.

Mitä ravintovalmentaja tekee?

Ravintovalmentaja vie syömiseen ja ravitsemukseen liittyvät asiat pidemmälle,  pureutuen syvemmin mahdollisiin ongelma-alueisiin ja ravitsemuksen haasteisiin. Usein näitä ovat liika- tai alisyöminen, ruokailurytmin haasteet tai muut käytännön asiat syömiseen liittyen. Ravintovalmentajan kanssa opetellaan tavoitteita tukevan ravitsemuksen tietoja ja taitoja, ja voidaan laatia tarkka ruokavalio, olipa tavoite painon alentaminen tai sen lisääminen, lihasmassan kasvu tai kiinteytyminen. Ravintovalmennus pyrkii siihen, että asiakas pystyisi jatkossa itse suunnittelemaan ruokavalionsa opittujen asioiden pohjalta.

personal training hinnat

Jari Kärkkäinen

Power & Fitness Expert

Jarilla on mittava kilpailutausta ja useita SM-mitaleja mm. voimanostosta ja klassisesta kehonrakennuksesta. Jari valmentaa niin kuntoilijoita kuin kilpaurheilijoitakin vuosikymmenten kokemuksellaan.

Kaikki lähtee korvien välistä. Kehon ja mielen tasapaino on tie hyvinvointiin. Harjoittamalla fysiikkaasi mielen ehdoilla, löydät oman tapasi voida hyvin. 30 vuoden kokemuksella harjoittelusta olen varma, että löydämme avaimet sinun hyvinvointisi parantamiseen, olit sitten aloittelija tai kilpailuihin tähtäävä liikkuja.
  Vahvempi mieli, vahvempi keho”

jari.karkkainen@davidfitnessclub.fi

Juhana Tikkanen

Juhana Tikkanen

Kuntosali- ja ryhmäliikuntaohjaaja, ravintovalmentaja (FAF, Trainer4You)

Minulla on pitkä kokemus kamppailu- ja voimalajeista, kuntosaliharjoittelusta, kehonhuollosta ja ravitsemuksesta. Valmennuksessani painotan ensisijaisesti liikkuvuuden parantamista ja koko kehon käyttämistä kokonaisuutena. Oli sitten kyse teini- tai aina seniori-ikäisestä  asiakkaasta, harjoiteltavat asiat tulevat aina tässä järjestyksessä: liikkuvuus, tasapaino, voima. Jos kehitetään voimaa ilman liikkuvuutta, saadaan aikaan enemmän haittaa kuin hyötyä. Samoin jos tasapaino puuttuu lihasryhmien väliltä tai kehonhallinnan puolelta, ei ensisijainen tavoite voi olla voima tai lihaskasvu. Vasta kun perusta on kunnossa, voidaan siirtyä eteenpäin. Pyrin kokonaisvaltaiseen valmennukseen, ja näitä prinsiippejä voidaan soveltaa myös elämän muillakin osa-alueilla.

juhana@davidfitnessclub.fi

Mirkka Lempiäinen

Mirkka Lempiäinen

Hyvinvointi- ja kuntosalivalmentaja (Trainer4You)
Personal Trainer (Tsemppari)
Kahvakuulaohjaaja (SPNL)
Bodyweight ohjaaja (Spartan)

Omat taustani liikunnassa ovat yleisurheilussa, käsipallossa sekä lentopallossa. Saliharjoittelun aloitin myös jo nuorella iällä omien selkävaivojen vuoksi. Tämän vuoksi suosittelen myös asiakkailleni monipuolista harjoittelua tukemaan juuri sen hetkistä omaa elämäntilannetta.
Erikoisalaani ovat kahvakuulaharjoittelu ja saliharjoittelu, painottaen vahvasti myös selän hyvinvointia. Painoharjoittelun lisäksi kannustan myös luonnolliseen, toiminnalliseen treenaamiseen, aitoon kunnon ruuan syömiseen sekä aktiiviseen palautumiseen mm. foamrollailun ja venyttelyn avulla.
Minun kanssani koko valmennusprosessi lähtee liikkeelle asiakkaan omasta tahtotilasta ja tavoitteista muuttua. Vahvuuksiini kuuluukin asiakkaan kuuntelu ja rauhallisuus ohjaustilanteessa.

mirkka@davidfitnessclub.fi

Satu Vuorjoki

Satu Vuorjoki

Personal Trainer, joogaohjaaja, yhteiskuntatieteiden maisteri

Valmennuksessa tavoitteenani on kehon harjoittaminen kokonaisuutena. Nykyinen elämäntapa ja työasennot rasittavat usein lihaksistoa epätasaisesti ja synnyttävät virheasentoja. Heikot, lyhentyneet ja kireät lihakset estävät kehoa toimimasta kunnolla.
Terveyttä tukeva ruokavalio ja riittävä liikunta tulisi olla luonteva osa elämäämme. On tärkeää oppia kuuntelemaan omaa kehoaan. Kuuntelemalla tuntemuksiamme löydämme itsellemme sopivan ruokavalion ja tavan liikkua.
Keholla ja mielellä on vahva yhteys. Myönteisillä mielikuvilla, ajatuksilla, tunteilla ja keskittymisellä on suuri merkitys tavoitteiden toteuttamisessa. Yhdistettynä oikeaan hengitystekniikkaan ne auttavat myös luomaan yhteyden kehon ja mielen välille.
Elämänmuutos vaatii motivaatiota. Se edellyttää omien toimintatapojen pohtimista, energiaa ja tahtoa toteuttaa tavoitteensa. Tässä voin auttaa sinua.
  Arjen teoilla ja ajatuksilla voimme joka hetki kuljettaa elämää haluamaamme suuntaan.”

Reeta Nissinen

Reeta Nissinen

Personal Trainer, hyvinvointivalmentaja

Olen helposti lähestyttävä ja asiakaslähtöinen personal trainer, jolle valmentaminen on intohimo ja sydämen asia.
Erityisesti voin olla sinulle avuksi, mikäli kamppailet lievän tai vakavan ylipainon kanssa ja haluat tehdä elämäntapamuutoksen.
Tavoitteenasi voi olla myös kiinteytys, kehonmuokkaus tai voimaharjoittelu. Voit olla kokeneempi treenaaja, joka kaipaa motivointia tai aloittelija, joka haluaa päästä jyvälle liikunnan ja ravitsemuksen saloihin.
On tärkeää, että pidämme itsestämme huolta niin henkisesti kuin fyysisesti. En tarjoa sinulle poppaskonsteja tai nopeaa tietä onnelaan, jossa henkinen ja fyysinen hyvinvointi on saavuttanut kukoistuksensa täydessä mittapuussaan, mutta tekemällä tinkimättömästi töitä antamillan työkaluilla on tulosten saavuttaminen taattua!
Lähtökohtaisesti ajattelen, että olemme kaikki yksilöitä ja se mikä toimii toiselle ei välttämättä toimi toiselle. Etsin sinulle sopivat toimintatavat, jotta liikkuminen ja ruokavaliomuutokset ovat mahdollisimman mielekkäitä. En suosi ihmedieettejä, vaan pureudun ensin tämän hetkiseen ruokavalioosi, jonka jälkeen lähdemme muuttamaan asian kerrallaan, pyrkien kohti terveempää ja ravintorikkaampaa monipuolista ruokavaliota.
Kehityksen edellytyksenä on, että sinulle on rakennettu tavoitteitasi ja tarpeitasi vastaava liikuntaohjelma. Harjoitusohjelman tavoitteena on liikunnan monipuolisuuden ja tuloksellisuuden optimoiminen. Sen on oltava sopivan haastava, innon ja mielenkiinnon säilyttämiseksi.
Nousujohteisella ohjelmoinnilla, harjoitusärsykkeitä muuttamalla ja oikealla asenteella saavutamme halutut tulokset. Hyvän harjoitusohjelman merkki on se, että se tulee toteutetuksi eikä jää toteuttamatta! Tämä on minun missioni, kun astun mukaan valmentamaan sinua kohti tavoitteitasi!

Varaa tästä aika ilmaiseen PT-konsultaatioon tai kysy lisää!