Investoi itseesi:

Premium-jäsenyys

Tahdomme tuottaa enemmän arvoa asiakkaillemme kuntosaliharjoittelun laadukkailla oheispalveluilla. Premium-jäsenenä saat henkilökohtaisen kuntosaliohjelman tavoitteittesi ja harjoittelusi tueksi, Personal Trainerin ohjaamana. Premium-jäsenyyteen kuuluu myös ravintovalmentajan laatima henkilökohtainen ravinto-ohjaus, eli juuri sinun tarpeisiisi räätälöity ruokavalio.

Hinta vain

59 €/kk

12 kk:n sopimus. Hinta 59 €/kk e-laskulla tai 650 € etukäteen maksettuna (+ liittymismaksu 39 €)

Kuntosaliohjelma

ja ohjelman läpikäynti Personal Trainerin ohjauksessa

Kuntosaliohjelmassa ja -ohjauksessa huomioidaan henkilökohtaiset ongelma-alueet ja mahdolliset sairaudet.

Kuntosalikortti

Pääsy kuntosalille joka päivä klo 05-24

Ravinto-ohjaus

ja ruokavalion suunnittelu Ravintovalmentajan kanssa

Ruokavalio rakennetaan  lempiruokien ja nykyisten tottumusten ympärille kestävän muutoksen periaatteella.

ravintovalmennus

Ravinto-ohjauksella painonhallinta kestävälle pohjalle

Makaronilaatikkoa? Kyllä! Makkaraa? Miksipäs ei. Pullaa ja karkkia? …Noh, rajansa kaikella. Ravinto-ohjauksessa ja meiltä myös saatavassa intensiivisemmässä ravintovalmennuksessa asiakas ohjataan syömään säännöllisesti, koostamaan ateriat oikein sekä oikealla sisällöllä ja määrällä. Periaatteessa yksinkertaisia asioita, mutta ne vaan pitää tehdä oikein ja niin, että niiden noudattaminen onnistuu aina, ei vain kuuriluonteisesti.

Haluaisitko lisää voimaa ja liikkuvuutta, mutta kärsit kivuista?

Esimerkiksi polven kulumat ja selkäkivut tekevät usein sen, että alaraajojen liikeradat ovat lyhentyneet ja voimat vähentyneet. Monelle on esimerkiksi mahdotonta mennä alas kyykkyyn, saati nousta sieltä ilman tukea ylös. Tämä tekee liikkumisesta ja arjesta hankalampaa. Jos sinulle esimerkiksi puutarhatyöt, sienestys, marjastus tai vaikka kengännauhojen sitominen tuottaa hankaluuksia, meiltä löytyy asiaan parannus vahvemmat jalat ja laajemmat liikeradat vähemmillä kivuilla!

polvikipu

Tahtoisitko kapeamman vyötärön ja vähentää painoasi?

Kun ikää tulee ja liikkuminen vähenee, aineenvaihduntamme hidastuu ja kehomme kuluttaa vähemmän kaloreita. Näin syömämme ravinto alkaa kerääntyä ei ehkä niin komeaksi vatsakummuksi tai muuten keskivartalon tienoille vararavinnoksi. Jos emme liiku riittävästi ja kiinnitä huomiota syömisiimme, tämä vararavintovarasto ei itsestään katoa. Kysymys ei ole siitä, otammeko joskus kaksi vai kolme palaa suklaata tai kahvin kanssa kakkua, vaan siitä, minkälaisia elintapoja ja tottumuksia laajemmin toteutamme. Kuntosaliharjoittelu kuluttaa energiaa, parantaa aineenvaihduntaa, vähentää verenpainetta, parantaa veren sokeri- ja rasva-arvoja, sekä lisääntyneen lihasmassan myötä kuluttaa energiaa myös levossa. Aikamoisia vaikutuksia!

Kärsitkö niska-, hartia- tai olkakivuista?

Jos istut paljon, tai olet työskennellyt yksipuolisissa työasennoissa(tai harjoitellut kuntosalilla yksipuolisesti) runsaasti, kärsit oletettavasti ajoittain hartia-olkapääseudun kiputiloista. Usein näiden kipujen syyt ovat monitahoisia: yhdessä kohtaa heikot lihakset, toisaalla kireät lihakset ja usein näiden välimaastossa nivel, joka on kulunut ja/tai kiertynyt väärään suuntaan. Kipujen lisäksi usein myös ryhtisi on huonontunut.

Näiden vaivojen korjaamiseen käytetään kompensoivaa liiketerapiaa, mikä tarkoittaa käytännössä sitä, että heikkoja lihaksia vahvistetaan, kireitä lihaksia venytetään ja opetellaan tekemään nämä ja muut harjoiteltavat liikkeet anatomisesti turvallisesti. Samaa toimintatapaa noudattaen vähennetään myös alaselän ja lantion alueen kipuja ja ryhtivirheitä. Vaikka ihmisen anatomia on tavattoman monimutkainen kokonaisuus, useimmat tuki- ja liikuntaelinten vaivat saavat helpotusta yksinkertaisista ja vaiv vähän aikaa vievistä harjoituksista.

niska hartia kivut

Kysy lisätietoja kaavakkeella tai soita:
044 099 4499